Buitis.lt

Skip to Main Content »

Search Site
Sveiki atvykę į Buitis.lt parduotuvę!

Category Navigation:

Garantinės sąlygos


Visi Buitis.lt parduodami prietaisai ir jų priedai yra visiškai nauji. Buitiniams prietaisams suteikiama 24 mėnesių garantija nuo pardavimo datos. Dėl prietaiso garantinio aptarnavimo reikia kreiptis garantinėje kortelėje nurodytais telefono numeriais arba adresais. Garantinį aptarnavimą atlieka autorizuoti gamintojų servisai ir meistrai.

Bendros nemokamo garantinio aptarnavimo taisyklės


Šios taisyklės yra bendros garantinio aptarnavimo nuostatos, kurios gali skirtis priklausomai nuo gamintojo atstovo Lietuvoje arba konkretaus prietaiso specifikos. Garantinį aptarnavimą atlieka įmonė, kuri nurodyta prietaiso garantinio aptarnavimo kortelėje, pateiktoje kartu su prietaisu, joje taip pat nurodyti kontaktai, kuriais reikėtų kreiptis prietaiso gedimo atveju.

1. Būtina sąlyga nemokamam aptarnavimui - teisingai užpildyta nemokamo aptarnavimo kortelė su nurodyta pardavimo data, parduotuvės antspaudu ir pirkimo čekiu arba sąskaita-faktūra. Prietaisui suteikiama 24 mėnesių nemokamas prietaiso aptarnavimas nuo jo pardavimo pirmajam pirkėjui dienos, kurią patvirtina kasos čekis arba sąskaita-faktūra.

2. Nemokamą aptarnavimą (dalys, darbas ir, jei reikia, pervežimas) atlieka įgaliota klientų aptarnavimo organizacija vartotojo namuose arba taisykloje, klientų aptarnavimo organizacijos nuožiūra. Smulkius buitinius prietaisus iki 25 kg. kaip dulkių siurblius, mikrobangų krosneles, televizorius ir pan. į taisyklą pristato pats vartotojas. Bet kokios pretenzijos dėl prietaiso kokybės nagrinėjamos tik įgaliotai prietaiso aptarnavimo organizacijai jį patikrinus.

3. Nemokamas aptarnavimas galioja tik tiems elektros prietaisams, kurie eksploatuojami vartotojo namų ūkyje, tenkinant vartotojo ir jo šeimos narių poreikius ir laikantis naudojimo instrukcijos nurodymų. Nemokamas aptarnavimas negalioja, jei buitinis elektros prietaisas buvo naudojamas pramoniniais ar profesionaliais tikslais - pvz. kavinėse, maitinimo įstaigose, skalbyklose ir t.t.

4. Nemokamas aptarnavimas netaikomas buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems:
• transportavimo metu;
• neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;
• dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
• dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
• dėl netinkamos kokybės vandens naudojimo;
• dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo; taip pat dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - dulkių maišeliams, filtrams, šepečiams, antgaliams, lemputėms, maitinimo, kaitinimo elementams, dalims iš stiklo, keramikos, tekstilės ir popieriaus; plastmasinėms dalims kurių padėtis keičiama rankomis; apsaugos įrangai, sugedusiai dėl neteisingo pastatymo ir įrengimo, ne taip kaip nurodyta montavimo schemoje, jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.

5. Vartotojas privalo pranešti pardavėjui apie pastebėtus prietaisų gedimus. Jis privalo žinoti turimo prietaiso gamyklinį Nr., modelį, įsigijimo datą ir vietą.

6. Nemokamas garantinis aptarnavimas ir pervežimas atliekamas tik tame mieste, kur yra serviso tarnyba.

7. Už klaidingą meistro iškvietimą imamas mokestis.

8. Nemokamas garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.

 

Prekių krepšelis

Prekių krepšelis tuščias.

Prekių palyginimas

Nėra prekių palyginimui.