Buitis.lt

Skip to Main Content »

Search Site
Sveiki atvykę į Buitis.lt parduotuvę!

Category Navigation:

Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatai - SKC

Pratęsto garantinio aptarnavimo planai

Šiuo metu mes galime pasiūlyti Jums šiuos pratęstos garantijos planus:

1) „Įprastas planas“ suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui.

2) „Keitimo planas“ – suteikia vartotojui galimybę naudotis pratęstos garantijos paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, kurios galiojimo metu prekei sugedus dėl gamintojo broko (netinkamo pagaminimo), ji bus neremontuojama, o keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška).

3) „Extra planas“ – suteikia Jums galimybę naudotis tomis pačiomis nemokamomis remonto paslaugomis kaip ir turintiems Įprastą planą. Šis planas skirtas norintiems įsigyti paslaugą praėjus 1 mėn. nuo prekės pirkimo, bet ne vėliau nei 3 mėn. iki gamintojo garantijos pabaigos (per 21 mėn. nuo prekės įsigijimo).

KODĖL VERTA TURĖTI PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO PLANĄ:

• užtikrinta investicijos apsaugą;
• nemokamas atsarginių dalių keitimas;
• nemokamas prekės remontas;
• nemokamas pirkėjų konsultavimas telefonu;
• sertifikuotų taisyklų tinklas visoje Lietuvoje;
• taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė;
• galimybė perleisti Planą kitam asmeniui;
• prekių aptarnavimo taisykloje pirmenybė.

Ką padengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas:

Mes pašalinsime visus prekės gedimus, jei jie nutiko naudojant prekę pagal instrukciją. Pratęsto garantinio aptarnavimo planai padengia atsarginių dalių keitimą bei taisymo darbus, būtinus tam, kad sutvarkytume ar pakeistume prekę.

Ko nepadengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas:

Pratęsto aptarnavimo planas nepadengia jokių nuostolių bei gedimų, nutikusių dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas komponentų pajungimas; savavališkas taisymas bei modifikavimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; prekės kritimas; korpuso pažeidimai; piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas.

Sutarties nutraukimas:

Jūs galite nutraukti aptarnavimo sutartį, informuodami apie tai SKC, arba grąžinant sutarties originalą sutarties pardavėjui per 30 dienų, pradedant nuo sutarties pirkimo dienos. Garantinio aptarnavimo apmokėjimo sutartis negali būti nutraukta, praėjus daugiau nei 30 dienų nuo sutarties pirkimo dienos.

Sutarties perdavimas:

Jūs galite perduoti prekės savininko teises kitam asmeniui. Tuo atveju Sutartis turi būti perrašyta, informuojant apie tai SKC.

SKC PLANAI IR JŲ KAINODARA (sertifikato kaina apskaičiuojama nuo prekės kainos, nurodytu %)


„Įprastas planas“

„Įprastas planas“ suteikia Jums, tokias nemokamas paslaugas:
- sugedusių detalių keitimą;
- prekės taisymą;
- stambiagabaritinių prekių (>10 kg) taisymą kliento namuose arba jų gabenimą į taisyklą ir atgal;
- prekės keitimą, jei jos pataisyti neįmanoma.
- konsultacijas bei gedimų registravimą nemokamu telefonu;

Pratęsti garantinį aptarnavimą su Įprastu planu galima laikotarpiui nuo 1 iki 5 metų.

„Keitimo planas“

„Keitimo planas“ - tai planas, kurio galiojimo metu sugedus prekei, ji bus neremontuojama, o keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška).

Pratęsti garantinį aptarnavimą su Keitimo planu galima laikotarpiui nuo 1 iki 5 metų.

Daugiau informacijos Jūs galite rasti www.garantija.lt puslapyje.

 

Prekių krepšelis

Prekių krepšelis tuščias.

Prekių palyginimas

Nėra prekių palyginimui.